25 luty 2020

Parkingi pod Biedronką i Aldi. Kierowcy zgłosili skargę do UOKiK

Klienci sklepów Biedronka i Aldi skarżyli się, że oznakowania na parkingach są niejasne i nieczytelne. Z tego powodu naliczano często kary, od których nie można się było odwołać. Sprawę bada Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Koronawirus
pomorskie
125
zobacz mapę / szczegóły
REKLAMA
Na wielu przysklepowych parkingach można stać jedynie przez pierwsze 60 lub 90 minut. Takie rozwiązanie ma wyeliminować kierowców, którzy korzystaliby z całodziennego postoju, do którego nie są uprawnieni. Niestety oznakowanie na wspomnianych parkingach jest często tak nieczytelne, że cierpią na tym sami klienci.

Jak pisze WP.PL, tylko w 2019 roku do UOKiK wpłynęło 100 skarg związanych ze złym oznaczeniem. Czasem klienci nie wiedzieli, że bilet trzeba pobrać, a czasami zabierali go ze sobą do sklepu, zamiast umieścić za szybą. Niestety, często w tych sytuacjach reklamacje były rozpatrywane negatywnie. Zdarzały się również przypadki, w których kierowca nie zdążył wrócić z biletem, a już miał naliczoną karę.

Parkingami Biedronki i Aldi zarządza firma TD System. UOKiK póki co prowadzi postępowanie wyjaśniające, przypominając, aby zwracać uwagę na oznaczenia i regulaminy.

Źródło: WP.PL
 
PRZECZYTAJ JESZCZE
Koronawirus
pomorskie
125
zobacz mapę / szczegóły
REKLAMA

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Sztumiu